1ogrencianne GulAkin ben gitmiştim 6 saat bir şey olmadı bi kez yarım saatlik mola verildi sadece. O zaman 9 haftalıktım ama haftanız ileride ise doktora danışmanız iyi olur 😊
Pnaratnn GulAkin çok yeni riske atma bence ben ilk haftalarımda yattığını yerden kalkamadım aman tutunsun diye
Sengulkrgz GulAkin Daha cok tazeymissin ben ilk 3 ay cikmadim otobus yolculuguna 3 aydan sonra hayatkm yollarda gecti...Bilmiyorum ama kritik zaman yaniii
bebegimibekliyrm Doktorunuzdan izin alın ona göre gidin ki ben olsam asla gitmem molada verseniz çok uzun yolmuş, ben 2,5 saatlik yola gittim ve kanamam olmuştu, bu bayram da memlekete gidemiyorum malesef bebeğim için 🤷🏻♀️