aslimutlu1 mom101 en az 6 ay hamile kalmamak gerek . Rahim sonucta işlem görüyor . Rahimin toparlanması gerek canım .
Gulsah29 Benim de boş gebelik oldu kendiliğinden kanama oldum kürtaj olmadım. 1 ay korunduk sonra tekrar hamile kaldım 😊🙏