Anestezi Kızlar 29+1 olduk hala isim arıyorum bir türlü beğenemedik erkek bebege isim bulmak ne kadar zor Sizler neler koycaksnız önerilerinizi beklyorm 🤗
[silindi] Anestezi ben mahir koyacam destan ismini çok beğeniyorum iki isim sevmeyenlerdenim yoksa mahir destan çok hoş geliyordu kulağa ben bu yeni isimleri de sevemiyorum sonradan anlam yüklenmiş popülaritesi geçecek isimler bence tabi saygı duyarım koyanlara 😍
GuelGltkn Anestezi ben bi sürp isim bulmustum ogluma ama esim begenmedi en son ozan olcak dedi 😄 benim düsündüklerimi de yazayim fikir olur size göktug bulut talha eymen
Anestezi Benimde ilk oğlumun Adı Alptuğ onun ismini o kadr benmsemştm ki 12. Haftada koymuştuk bu çocuğa koyamadık bi isim 🧐😔
BaharSefvan Anestezi Muhammed Talha, Muhammed Taha, Muhammed Asaf , Muhammed Aras , Muhammed Ayaz, yiğit sevdiğim ismler arasnda🤗
TugceSenelKavak oğlum olsaydı Aksel Murat koyacaktım. Aksel ismini çok beğeniyorum. Murat da rahmetli babamın adı. Ama son zamanlarda Cihangir ismi de baya hoşuma gidiyor. Düşünürseniz 😊
Btl41 Anestezi 30 haftalık benim barlas ismini koydum hastane çıkışınida yaptırdım 😀 yekta ismi de çok hos