Hayırlı aksamlar kızlar. 37+3 haftalik gebeyim bugün kontrolum vardık bebek dogum kanalında hatta epeyi bir aşağıya düşmüş dedi doktorum nst ye falan girdik ama orda herşey normal sancı kasilma yok. Dogum kanalına inen bebek tahmini ne zaman doğuyor bilgisi olan var mi cevaplarsaniz memnun olurum hayirli doğumlar dilerim