ezehra Enfeksiyondan aylardır çekiyorum dün doktor bu sefer idrar kültürü yapalım dedi bu çıktı. Olan var mı yarın sonuç göstercem doktora. Kaç aydır ağrılardan bıktım inşallah buda kötü bişey değildir 🤦♀️
Miskokulum E koli bakterisi bu durumu bir gıdA mühendisine sorabilirsiniz eğer tanıdığınız varsa ?yoksa bile instagramdan galan yazın isterseniz bir gıda müh. Ne
ezehra Miskokulum onlara mı ne alaka anlamadım 😱 başına gelen varsa fikir almak için yazdım hiç gıda mühendisine sormak aklıma gelmezdi açıkçası. Teşekkür ederim yinede.
gamzosgamzos Hamileyken degilde hamile kalmadan olmustu bende onemli degil enfeksyonda en cok gorulen bakteri demisti doktorum
gamzosgamzos ezehra tabi iki farkli antibiyotik verdi birini 7 gun ictim digerini 3 ay boyunca 50 mg lik
Yesimeliz E coli cok sik gozukur canim ben yogun bakimciyim. Bazen taharetlenirken de bulas yapabiliyoruz arkadan one. Antibiyotik verir. Canini sikma. Dikkat et bol su ic. Sik kultur baktir tavsiyem.
ezehra Yesimeliz Yesimeliz çok teşekkür ederim içim rahatladı biraz inşallah doğuma kadar geçer korkuyorum doğuma bi etkisi olur diye.su da çok içmeye başladım aslında. Bi ilaç versin kullansyım geçsin de daha dikkat ederim artık
ezehra Yesimeliz tekrar yenileme riski de var yani 🤦♀️ bana da ilaç verdi inşallah başlayayıö biter ya
ezehra Yesimeliz amannn bıktım zaten bi yıldır tekrarlanmasın artık ya çok yoruldum bu enfeksiyon işinden hastaneye gitmekten bıktım 😱🤦♀️