alyavetuna hafsam_omerim 😅😅şu hayatta her şeyi bırakırım tuzu bırakamıyorum 😭 doktor tamamen kes dedi en azından azalttım napiyim 😅 tam da tuz yeme.mevsimi erikler yeşil elmalar çağlalar falan😅
Ayguns hafsam_omerim bebeğe kan akışını sağlayan sol damarımda tıkanıklık tespit edildi mecbur bırakmaya çalışıyorum ilk birkaç gün zorlandım ama bu aralar alıştım sanki 😟
ezehra hafsam_omerim valla ben sırf şişme olmasın diye bıraktım denecek kadar az kullanıyorum yemeklere falan yani çok az. Şişmekten iyidir korkuyorum çünkü ödem falan yapar diye 😱
Minehkn hafsam_omerim ben azalttım tadı gelmiyor başta yemeklerin ama sonra alışıyorsun yemeklere çok az atıyorum yemek dışında salataya bile tuz atmadan yiyorum kendine güven yapabilirsin 😊👍
Betusunannsi Kizlar ben de birakamiyorum ayaklarim 41 no oldu 😢😢 aci biber koyuyorum onun yerine sarimsak soğan katiyorum. Yemegin tadi aromasi degissin diye 😪 tabi hemoroid sorun oluyor bu defa da 🙈
Dilanserdar Ben bildiğiniz tuz aşeriyorum sanki herşeyle tuz yiyorum parmakla tuza bandırıp emiyorum yazarken bile ağzım sulandı ama hiç şişme yok ödem falan
Erenbatununannesi hafsam_omerim bende aşırı tuzlu yiyen Bi insandım azalttım tuzu. Az tuzlu yememe rağmen tansiyon yükseliyor. Dikkat etmek gerek
hunilimom hafsam_omerim kestim tüketmiyorum eşim önüne atıyor misafirliğe gittiğim de rica ediyorum anneme gıdınce kendim yapıyorum yemekleri hiç atmıyorum 😁