Suleylmaz Herkese merhaba 😊 özel esenler avicenna hastanesinde doğum yapan var mı 😊 varsa bilgi verebilir mi memnun kalindi mi odalar hemşireler ebeler hakkında bilgilendirme yaparsanız sevinirim 😊😊🙏
[silindi] Suleylmaz odaları fln gezdiniz mi peki benimde doktorum o hastaneye yönlendirdi benimde zorunlu sezeryan olucak mecburen
Suleylmaz [silindi] hayır gezmedim farkındaysanız bende bilgilenme amaclı bu postu açtım bir bilgim yok ama hastane olarak güzel 7 hastalıktan beri oraya gidiyorum doktorumdan vs çok memnunum sadece doğum yapan vs varsa bilgilenmek istedim bende 😊
Deryayilmazkahraman Suleylmaz Çarşamba günü gitmiştim bende muayene ücreti 80 TL olduğu için doğum ücretini sormak aklıma gelmedi keşke sorsaydm sen hangi doktora gidiyorsun?
Mtbessim Merveyucel ilk gebeliğimde bende ona gitmiştim maalesef pek memnun kalmadım gebeliğimde 8 hafta sürdü maalesef şuan tekrar gebeyim ve serçin hanıma gidiyorum daha ilgili ve ve anlayışlı
Deryayilmazkahraman Taneminci bende Sertan aksuya gidiyorum bende memnunum çok şükür tavsiye üzerine gittim bende iyi ki de gitmişim