Kızlar özeller kabul etmiyo riski diye .buca kadın doğuma gittim orasi tepecige sevk etti.ege ve dokuz eylül uzak diye tepecigi tercih ediyorum ama bende çok ikilemdeyim. Evt odalar en az 4 kişilik.2 gün yatiriyolarmis sezeryanda ne yapcam nasıl olcak bilmiyorum 😭😭😭