Hazal2906 Kızlar 6+4 günlük hamileyim henüz hastane araştrmasındayım ..Özel keçiören hastanesine giden varmı yada doğum paketi filan alan memnun musunuz tavsiye edermisinz
melikeyakisikli Hazal2906 lokman hekim halise yollı ya gidiyorum çok memnunum canım doğum paketide yaptırdım
ayseozbek Hazal2906 özel hastane olarak çok iyi bi hastane değil canım onun yerine k.orende medisisi öneririm
Melegimm19 Hazal2906 aynura hanım varken sırf onun için gidiyordum çokta ilgili bir hastane diyemem bildiğim kadarıyla yenidoğan yoğunbakımı da yok aynura hanım bayağı önce azerbeycana döndü birdaha da o hastaneye gitmedim şimdi medisise gidiyorum ve çok çok memnunum imkânın varsa tavsiye ederim canım😊
Hazal2906 ayseozbek keçiören civarı yakın canım o yüzden orayı düşündüm medisis iyimi olmazsa orayıda bi arastırayım saol iyi oldu bu fikir ☺️
Adisimmm daha gecen ayrintiliya girdim devlet hastanesinde daa iyi yapiliyor ayrıntılı oyle söyliyim evin dibinde diye istiyordum da orda dogurmam personel iyi degildi doktorun da lafı agzindan cımbızla alıyosun.
Melegimm19 Hazal2906 evet canım çok memnunum temizlik görevlisine kadar herkes ilgili güler yüzlü bulantılardan dolayı hastanede yattım o zaman daha da emin oldum paket aldım daha 6-7 haftalıkken şuan 14+4 um Ulviye hanıma gidiyorum 7 bin TL paket fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 6 bin TL ye de bir paket vardı 😊