Alessia bende 21 yaşındayım ve oğlum olucak inşallah öyle demeyin,erken anne olmak bence iyi çünkü tecrübe edinirsin iyice öğrenir sin herşeyi,benim annem de erken anne olmuş ve şuan siz kardesmisiniz diyorlar arkadaş gbiyizz.tabiki kendince hakli olabilirsin.