EsraAykzdemir bende 32+3 um. Benimde mide hassasiyetim bulanti kusma olarak olmasada yine basladi. Bebek poposunu hep karnima yakin dayiyo galiba.O yuzden de yediklerim her an agzima gelecek gibi. Soluma yatip rahatlamaya calisiyorum ama yatinca da reflum tetikleniyor. Bu son haftalar biraz daha zorlu ve boyle gececek galiba.