Eco benim de ilk gebeliğim dört aylıkken dediğin gibi sağ tarafımda ağrılar başladı. Bende acil de tahlil yaptırdım vs. Temiz dendi ama iki aya yakın ağrılar devam etti. Daha sonra gittiğim bir doktor tahlillerde enfeksiyon olduğunu onun yapabileceğini söyledi. Halbuki acil hiç söylememişti. iki aydır rahatlamıştim derken yine aynı ağrılar başladı. Tekrar idrar tahlili yaptım bu sefer enfeksiyonum daha yüksek çıktı. Artık enfeksiyonun ağrı yaptığından eminim. Aynı seymidir bilmiyorum ama.dikkat edin bol su içmeyi ihmal etmeyin. Benimde saklandıkca hareket ettikçe ağrılar çoğalıyor yatınca problem yok.