Hulyalp PrenssAnnesiiii canim bende kullaniyorum hastanenin ordaki eczaneden aliyorum baska eczanelerde bulunmuyor hastaneye yakin olanlara bak sende.
BenMathilda PrenssAnnesiiii Allah allah kalmamis mi ki eczanelerde, ben aldim iki kez vardı yani kutu kutu
Zeynep7777777 PrenssAnnesiiii canım vardır depolara sordurt buldumuda bikaç kutu birden al zaten bi kutu 1 haftada bitiyo
PrenssAnnesiiii Hulyalp az önce nöbetçi eczaneleri aradm varmış şükür gelmş galiba yoktu çünkü önceden ya adalat yok dedi o tamamen klkmş ama
Hulyalp PrenssAnnesiiii adalat ptoluton haziran gibi piyasaya surulucekmis galina canim. Ilacini bulmana sevindim
Zeynep7777777 Haribo42 kasılmalar için içiliyo ama doktorun başlatırsa başlamalısın çünkü bazılarında yan etkileri çok oluyor
Pitpit Haribo42 https://hizliresim.com/QP1A7j tansiyon düşürücü aslında ama kasılmaları engellemek için veriyor doktorlar
Haribo42 Zeynep7777777 hmm valla bana başlatmadı erken diye ama kasılmalarım çok oluyor 25 küsür olduk bakalım:(( bi sonraki muayenemde tekrar sorucam:(