Böyle bisey yaşayan varmı kızlar. Bugün öğrendim böyle bisey olduğunu. Eğer düzelmezse bebeğin vücudu su toplamaya başlar ve bebeği kaybedebiliriz dedi doktor. İnşallah geçer dedi. Sabahtan beri çok kötüyüm. Yarın tekrar gidicem hastaneye. Böyle bisey yaşayan varsa lütfen yazabilir mi neler yapıldı ve geçtimi bu sorun??