Aysessss canım benim merak etme sağlıkla kavuşacaksın bebeğine,benim ikizlerimde 34.haftada doğdu,18 gün küvezde kaldılar,hastane yakındı gece gündüz her 3 saatte bir süt sağıp götürdük,çok şükür 3 ayı bitirdik hala kontroller vs devam ediyor ama çok şükür sadece kontrol adı üstünde,prematüre yoğun bakım odaları her annenin babanın yüreğine yerleşiyor,orda kenetleniyorsun resmen doktora hemşireye ailelere,çok erken doğan bebeklerde var gününü tamamlayıp başka bir rahatsızlıktan yatan bebeklerde var,ama inanki çok çok güçlüler ben bizzat şahit oldum buna,hiç merak etme sen moralini çok yüksek tut hergün yanına git,mutlaka dokun göğsüne yatır,yavaş yavaş fısılda,ama hep yüksek moralla git inan ki hissediyorlar,zaman çabuk geçiyor ve kucağına geleceği zamanda yakındır merak etme