Nisaanne 22 haftalik hamileyim bugun doktora gittim tansiyonum 14-9 çıktı. Moralim çok bozuldu. Yüksek tansiyon sorunu yasayan benim gibi olan var mi? Olanlar ne yapiyorsunuz?
[silindi] Nisaanne doktorunuz bu durum hakkında bir şey demedi mi? Tuzlu yemek yiyorsunuz bırakın. Düzenli tansiyonunuzu ölçtürün
Mi1007 Nisaanne bnmde öyleydi kefir içtiğim günden beri 9-10 lara düştü. Öneririm tabi tuzuda azalttım
ikizannesi06 Nisaanne canım seni korkutmak istemem ama cokkk dikkatli ol evde sıkı takip et ben gebelik zehirlenmesinden erken doğum yaptım bebeklerim Kuvezde😓
Nisaanne [silindi] tuz konusuna dikkat ediyorum. Doktor yarin 3 defa ölctur ayni degerler cikarsa bir tane ilac yazdi ona basla bir hafta icinde de tekrar gel dedi🙁
[silindi] Nisaanne belki de heyecandan çıkmıştır bu kadar düzenli 2-3 ölçümde anlaşılır. İnşallah bi sorun yaratmaz olsa bile ilaçla düzenli tansiyon ölçümüyle halledersiniz
Nisaanne [silindi] insaAllah oyle olur. Cunku ben hamilelikte yuksek tansiyon yuzunden cok kotu sonuclar olacagini okudum internetten🙁
[silindi] Nisaanne korkmayın Allahın izniyle bir şey olmaz. Annemin hipertansiyonu vardı hamileliğinde ablamda hamileyken bilmiyordu bile tansiyon hastası olduğunu ondan sonra bizde ilaç kullanmış. İnşallah bir şey olmaz normal doğum yaptı annem hepimizi