Benim 5 ocak son adet tarihim canım keseyi gördük ama biraz aşağıdaymış düşük riski var dedi doktor ilaç kullanıyorum inşallah 2 hafta sonra kontrolüm kalp atısını ve bebeğimi görücez inşallah kesenin aşağıda olmasıda gittiğimde düzelmiş olur inşallah 🙏 dua edin banada. Kızlar 🙏