Suzanusta Kızlar Ablam ilk çocuğunda lazerle sezeryan oldu ikincide Ümraniye devlette olucak doğumu o da normal dikiş yapılcakmış sizce hangisi daha iyi yada bi sorun olur mu daha sonra ilk lazer sonra normal dikiş olması