Merveyucel Doktorum dedi ki lekelenmen yoksa progestan günden 2ye düşürebilirsin dedi. Bende simdi bu hafta 2 ye düşürdüm diyorum ki simdide 1 e düşürsem olur mu
Betul3535 Merveyucel doktora sormadan yapmayın bence çünkü belli süre olmadan bırakınca adet söktürücü özelliği oluyor demişti doktorum
Eagle564 Merveyucel ben hamilelikte 12. Haftaya kdr günde 2 tane aldm. Bende 5. Haftamda minik bir kanama oldu diye vermişti doktor.
esra1907 Merveyucel ya doktorun 2 dediyse 2 canım, sen 1 e düşünemezsin onu kendi kafana göre 🤷🏼♀️🤦🏼♀️
Eagle564 Merveyucel evet beni de öle yapıyoru hem baş dönmesi hem halsizlik ama sabır doktora sor ama günde bi tane az gibi
Terziterazi Dr ne dediyse onu yapmalısın ben hayız olamıyordu progestan ı ikişer yut dedi ilaç bitmeden hayızım başladı En güzel bi kısmı var kafa yapıyor şak diye uyurdum 😂😂
Elf_Tk89 Ya ben hamile kaldığımdan beri hiç progestan kullanmadım 2 yere gidiyrm hem özel hem devlet ikiside vermedi neden vermediler acaba çünkü kime sorsam bu ilacı içiyor. Ne işe yarıyor ?
ikicocuklubiranne Elf_Tk89 ilk haftalarda veriyorlar genelde benim riskli bir durumum yoktu doktorum verdi. Sonrasında kese etrafında kanama olunca ikiye çıkardı 10. Haftada bıraktık
Elf_Tk89 ikicocuklubiranne allah allah şimdi kafama takıldı benim riskli değildi çok şükürde hormon ilacıysa vermesi gerekiyr o zmn gidince bi soruyum 🙃
espalp Merveyucel progestanın hiçbir zararı yok doktora sormadan bırakmayın ya da azaltmayın bence. Ben aylardır içiyorum doktor bırakabilirsin dedi ama içmek istediğimi söyledim. Zararı yok istersen içebilirsin dedi 🤷♀️
Msl_ege Merveyucel doktoruna sormadan kafana göre hareket etme . Gerekli ki 2 tane kullan demiş . Protestan çok etkili bi ilaç . Neleri önlediğini bilemezsin . Allah korusun
Betul3535 Yesimeliz ben günde 2 kere fitil olarak alıyorum doktorumla konuşurken devam dedi zaten şuan bırakırsan ters tepki olur biz hastalarda adet söktürücü olarak ta kullanıyoruz dedi o bana söylecekmiş nasıl ve nezaman bırakacağımı
Betul3535 Yesimeliz doktora sormadan bırakmayın o ayarlar nasıl olacağını Allah korusun ters birşey olmaması için