25 haftalık hamileyim. Yaklaşık 3 haftadır meme ucum karardı ve çok kurudu. Elimde sürttüğüm zaman kabuklanmış şekilde olan parçalar çıkıyor. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Sizce o kuruyan kısmı çıkartıp sökmeli miyim? Emzirme döneminde sıkıntı yaşamamak için neler yapılmalı?