Sevgili güzel anneler 38 +5 oldum ama sanırım dogurmiycam benim paşam doğmak istemiyu ve ultrasonda bir hafta önde gdyu 37 haftamda paşam 3 kolu 265 gramdı kontrole gttigimde 40 haftalık görüncek ama sancim bişeyim yok doğumu ne zamn başlatılir acaba 😍😍birz uzun oldu sevgilli annisler helal edin hakinizi