Merhaba sevgili anneler,
ota jinemed hastanesi hakkında bilgisi olan doğumu orada yapmış olan var mı? Daha 13 haftalığım hastaneye bir an önce karar verip sonra hiç değiştirmeden alıştığım doktorda Doğumu yapmak istiyorum . Spinal sezaryen olacağım bu haftaya kadar Türkiye hastanesine gidiyordum . Ve oradan memnunum ama orası eşi Doğuma almıyor. Ben eşimde ilk ağladığı anı duysun çok istiyorum o yüzden ota jinemed hastanesini denemek istedim. Ne dersiniz? Bu hastaneye gidip tavsiye verebilecek olan varmı? Şimdiden teşekkürler cevaplayan okuyan herkese.