Bayanlar ben 3 kasımda kürtaj oldum. Kurtajdan sonra doktorum genetik hastalık olup olmadığını anlamak için genetik teste gönderdi bugün sonuçlar cıktı ve sonucumda üçüncü derecede pıhtılaşma bozukluğu cıktı? Sizce pıhtılaşma bozukluğu anne olmama engel mi? Ya da benim gibi olup hamile olan ve hamileliği sağlıklı devam eden var mi? 😕