Evinttnc bende iki kere kürtaj olmak zorunda kaldım canım ne yazikki bir dış gebelik birde ,9haftalikken benimde minigimin kalbi durdu .Bebegimi patolojiye gonderdiler kordona bağlı bir sorun çıkmıştı . Ben kürtajdan hemen sonra Tıbbi Genetige gittim eşimle onunda benimde genime bakıldı bana ayriyeten kan pıhtısı testleri yapıldı . Genetik sonucunu 3ay bekledim diyerleri hemen çıktı bizim genlerimiz temiz çıktı sadece bende kan pıhtısı çıktı hemen coraspirine ve folbiola başladık 1ay o ilaclari kullanıp hamile kaldim hmen kan sulandırıcı iğneye basladim şuan hamd olsun 31haftalik oldum darısı başına canım