Lyla07 yok canım kürtaj ağrılı bir süreç değil zaten anestezi alıyorsun Van acısı galan bende hiç olmadı. Ama sonrasında çok dikkatli ol ayaklarını sıcak tut, dışarıda WC kullanmamaya dikkat et. Hatta evinde bile her kullanmadan önce temizle. Benim sonrasında crp (mikrop kapmışım ) yükselmişti antibiyotik kullanmak zorunda kaldım o ağrıların tarifi yok. Korumak lazımmış kendini