Merhaba arkadaşlar..
29 haftalık gebeyim. Birkaç gündür kasıklarımda adet sancım oluyor ve kasıklarımdan aşağı baskı hissediyorum.
Doktorum önemli bu dedi istirahat et ılık duş al günde dört sefere kadar alabilirsin duş. minoset içebilirsin dedi.
Not: bu aralar kendimi fazla yoruyorum..
Hanımlar sizce erken Doğuma işaret bir durum mudur bu?
Böyle bir durumda ne yapmam gerekiyor?
konuyla ilgili tecrübesi veya bileğisin olan var mı?
Yorumlarınız için şimdiden tşk ederim.🙏🏻