Arkadaşlar Merhaba haftaya kan sulandırıcı İğneye başlıyorum 4 düşüğüm olduğu icin pıhtılaşmadan şüphelenip iğneye başlatıcaklar haftaya keseyi gördükten sonra. Her gün kullanacakmışım birde coraspin 100 mg. İğneyi nasıl vuracagimi bilmiyorum onun korkusu sardı aciyormu kaniyor mu bilmiyorum kullananlariniz varmi? Beni bilgilendirebilirmisiniz lutfen