AyEr dün akşamdan bugün öğle saatine kadar hareketini hissetmediğimiçin doktorumuza geldik kalp atışı vardı fakat hem hareketsizdi hemde diyaframında açılıp kapanma olması gerekirken bi hareketlilik yoktu doktor riske atamam dedi ve Doğuma alındım inşallah sağlıklı bi şekilde kucağıma alabilirim 😔