Ruhat eğer gerekli görüyorsa yaptır tabi çok basit bir operasyon zaten bende eski kürtajlarım ve geç düşük yaptığım için polip oluştu çoğu doktor hatta prof bile gerek yok dedi başka doktora gittim güvendiğim biriydi aldır dedi bunla hamile kalsanda düşürürsün dedi. Operasyon sonrası rahimde çöküklük ve perdemsi bir yapı olduğunu polipide aldıpını söyledi yani bu şekilde hamile kalmam çok zormuş zaten net görebilmek için gerekli görüyorsa yaptır canm