Slalaylay Merve06 ben de sürekli su şişesi taşımaya çalışıyorum yanımda arada yudum yudum içerken bakmışım şişe bitmiş bi anda içemiyorum 1 lt falan
Omerinannesi Merve06 Canim benim oglan su icince daha cok kipirdiyo hosuma gidiyo o yuzden surekli iciyorum🙂 oturdugun odaya sise koy ufak ufak icmeye calis birkerede icilmiyo zaten mide bulanmaya basliyo
Emoss Bende öyleydim canım şişeye su koyup yanına alırsan sürekli gözünün önünde olur. Belki ise yarar 😊
Aysenurtsr Ben de surekli siseyle dolasiyorum. Dersde zaten surekli suya ihtiyac duyuyorum, girdigimde elimde yoksa sisem, ogrencilerim bile saskinlikla hemen alip gelelim hocam diyorlar 🙂) o yuzden mutlaka yaninizda tasiyin. Gorunce iceceksinizdir 🤗