Mavigozunannesi Kızlar 34. Haftadayım idrar da lökosit cıktı yarın zaten kontrolüm varda bu idrar da enfeksiyon olduğu anlamına mı geliyo bilen varmi
xwoman Mavigozunannesi geldi.bilmiyorim yarin tekrar gidip sorcam hatirlattim kaç kez enfeksiyon var yuksek diyor antibiyotik alman lazim diyor ama yazan yok anlamadim bu isi. Sende idrar yaparken cok yanma.oliyormu bende pek yanmıyor sadece az az geliyor idrarim.