Gizmm5 Mrb kızlar bugün kontrolüm vardı doktor bebeğin böbreğinde biraz sıvı var ama idrarını tam yaparsa gecer ciddi derecede cok değil bi cok erkek bebektede görülür dedi ama benim içime sinmedi daha önce böyle bisey duyan varmı?