gulsumklc2 17 erken biraz ama ağrın çok oluyorsa doktoruna da sorarak içebilirsin. Kalsiyum magnezyum desteğine 27den falan sonra başlanıyor diye biliyorum. Ben osteofine kullanıyorum epey rahatlattı. Günde 2 maden suyu da içiyorum. Bol süt yoğurt da tüketmeni öneririm. 30dan sonra çok fazla kalsiyum çekilmesi ve kramp oluyor.