Fasulyem22 Hamilelikte göğüsün ucundaki sarı noktalar normal onu anladım ama o kahverengi kısımda uca yakın yerlerde sivilce gibi noktalar çıkması normal mi yani sivilce de değil ama sivilcemsi şeyler yaşayan varmi
turkuaz1290 Fasulyem22 herkeste olan şey canım gebelikten dolayı çok normalmiş bende araştırmıştım onlar göğüslerinin ilacı görevinde olan şeylermiş
Cocomarshmallov Onlar göğüs ucunu korumaya yardımcı olmak için yağ salgılayan bezeler önemliler yani ☺️ Korkulcak bişi yok