Bana da oluyor o toplanma sadece bi yerde oluyor bebek sonra hemen dağılıyor du Pazartesi doktora kontrol vardı sordum kasılmamı bebek toplanması mı diye doktor günde kaş kere olduğunu sordu ve ağrı olup olmadığını sordu eğer kasılma olsa şiddeti ağrısı git gide artar ve çok fazla olur duramazsın dedi kasılma değilmiş öyle dedi