Ruyapakkan Merhaba hanımlar, 19. Haftamdayım sürekli dondurma yemek istiyorum ama bebeğe faydası olmayan bir sey yemeyi tercih etmiyorum. Sizce dondurma bebeğin kilo alması içi faydalı mı ?
MelekAnnesi52 Ruyapakkan aldırır mı bilmiyorum ama sıcaklarda beni daha külah kesmiyor kutuyu yiyorum 😂
Bilgeeferhat Ruyapakkan valla bunu okurken 2. Dondurmamı bitirdim 😂 aldırır mı bilmiyorum am kilo aldıran en güzel şey tereyağı bal ben 2 hafta boyunca her gün kahvaltı da sadece tereyağı bal yedim 2 hafta da çocuk 1 kilo almış bıraktım yemeyi 😂
MelekAnnesi52 Mr1517 kendime karışık kutu almıştım eşime sade 😂 kendiminkini geçen gün yedim dün akşam da eşim görevdeydi onun dondurmasını yedim 😂😂
MelekAnnesi52 Ruyapakkan arkadaşlar son zamanlar çok sıcaklcaksn diyorlardı 32+3 üz aşırı sıcak geliyo şu havalar ya 🤦 neredeyse evde bişey giymeden gezcem 😂
Ruyapakkan MelekAnnesi52 aynı muhabbet bizde de var kutu kutu alıyoruz eşim hiç yiyemiyor bitmiş oluyor 😂😅
Anacsevgidolumelek Ruyapakkan kalsiyum ve protein i öldüren bi zehir daha var ki şeker. Heh o icindeki seker bebege kilo yapiyor evet ama faydali yag olarak degil diyabetik durumu tetikleyerek kilo yapiyor.
MelekAnnesi52 Ruyapakkan Aman yeseler miş onlar da 😁 oğlan istedi diyorum ben 😂😂 çocuk doğunca napcan sen diyo gülüp o zamanda lohusayim diyeceğim diyorum 😂
Ruyapakkan Bilgeeferhat ahahaha 😂 bu arada ben de bal yiyeyim normalde hiç sevmem ama yeterki kilo alsın sağlıklı şekilde meleklerimiz 🙏
Ruyapakkan MelekAnnesi52 evet ekimde doğumum olucak şimdiden bunaldım sıcaklardan ağustosta buharlaşırım artık😔😔😔😣😂😂😂😂
Deletedmom277 Ruyapakkan Dondurmayı yapımını bildiğiniz veya güvendiğiniz bir yerden alırsanız faydasız bir şey değildir.
Ruyapakkan Deletedmom277 evet su ile yapılan değil de süt ile yapılan yerlerden yemeli kesinlikle haklısınız ☺️