Az çatladım çok çatladım demeden yazın hanginiz hangi haftalarda çatlamaya başladı??? 🤭 32 haftada kasık üstünden hafif hafif çiziklerim oldu acaba üstlerden çok çatlar mıyım diye merak etmiyor değilim🙈 badem yağı+zeytinyağı+gül yağı karışımını kullanıyorum onun dışında bebek yağı ve bio oil yağ kullanıyorum kombo yapıyorum hepsini üst üste sabah akşam 😁 ama üstlerde henüz bir çatırdama olmadı 😁 sizlerde ilk kasık kısmından mı başladınız çatlamaya bilgi veriiin lüffeeen 😆