@AyEr#4820849 canım benimde dünden beri bi ıslaklık vardı ıc camasırımda seffaf duruyordu terdir diye düşündüm ama bugünde olunca dayanamayıp acile gittim herhangi bi sıkıntı gözükmedi akıntı gibi gözüküyor dedi su olması için bir poşeti deldiğini düşün sürekli gelir o sıvı dedi doktor o zman gel mutlaka dedi anlıcagın bazen böyle olması normalmiş dedi senın de öyleyse eğer cok stres yapma ama dedıgı gibiyse sende bi görün doktora için raht etsin 😊