Kbranur41 Esen12 37 hafta olucak yarın dün hastaneye gittim ntsde dogum sancılarım çıktı Cuma günü sabah gel aç karnına dedi eğer böyle sancıların olursa sezeryana alıcaz dedi
kvsrgkhn Esen12 normal dogumdan korkuyirdum hemde bebegimin kalp atislari birden yukseldi doktorum riske girmeyelim alalim dedi
Betusunannsi Kiz cocuklari erken dogar diyor benim komsum 🤔 36 ya kalmazsin demisti ama biz de bekliyoruz bakalim. Ben 10 aylik dogmusum suni sanci ile 😂😂 kizim bana cekerse biraz zor dogar 😂