Dilek23 Arkadaşlar gebeliğimin 14+1 .günündeyim.Bu güne kadar ne bir bulantı ne baş dönmesi yaşamadım. Ama bu sabah istifra ederek şiddetli başdönmesi ile uyandım.Sizde de 3. Aydan sonra bulantı ve baş dönmesi oldumu?
Suheda Dilek23 bende ilk 3ay bulantım vardı ama çok deil simdi 4.ayimdayim felaket bulantilarim var canm bazı kadinlarda 2. 3ayda baslayabiliyomus bulantilar
Mineeee Bende 14. Haftaya kadr çektim bulantı kusma sonra baş dönmesi başladı şuan 15 haftalığm kusmam durdu çok şükür
Suheda Dilek23 progestan kullaniyosan bas donmesi cok yapıyor canm o ne demek ben biraz tuhafim😂 hersey sonradan oluyor bana
Mineeee Dilek23 baş dönmesi aç kaldığınız için oluyor yeteri kadar beslenemiyosunuz bende de oluyo gözümün önü kararıyo yığılıyorum baş agrım var şu aralar
Dilek23 Mineeee çok teşekkür ederim, sağlıkla bebişlerimizi kucaklarımıza alalım da bunlar hatıra olarak kalacak
Mermus Dilek23 bendede aynı şekilde bulantı oluyor içim bayılıyor gözüm kararıyor ilk 3 ay ne bulantı ne baygın yaşadım 13+4 hamileyim birde şiddetli baş ağrısı ve kaşık ağrım oluyor
Cansusn Ben de 13. Haftadayim ve gecen haftaya kadar hic bulantim olmamisti. 1 haftadir sabahlari ve karnim acikinca midem bulaniyor. Normal bir durum sanirim 🙁