Kızlar çok kötü hasta olmuşum bogazlarım kulaklarım başım çok agrıyor ayrıyeten girip karın agrısıda mide bulantısı var sağlık ocağına gittim ama parol la antibiyotik verdi onu da daha ilerlemeyince şakın kullanma dedi acile gitmeyi düşünüyorum orada tedavi yaparlarmı boşuna mı gitmiş olurum 21 haftalık hamileyim benim gibi olan varmı ???