Kızlar temmuz da sıcakta doğan bebekler nasıl giydirilir çok kararsız kaldım kimisi vücut sıcaklığı çabucak yükselir kısa kollu zibin ve çorap kimisi de anne karnındaki sıcaklığı arar uzun kol uzun bacak giydirilir diyor karasiz kaldım kıyafetlerdede kısa kollu zibin ve çorap fazla uzun kol uzun bacak takım 3 4 tane var napsam 🤔 siz nasıl düşündünüz? ?