Yillaridir mide rahatsizligindan basim dertte. Kronik gastiritim var. Eksime yanma yasayan bilir.
Bu sebepten yediklerime dikkat ediyorum yoksa sonu cok afedersiniz lavaboda cikartmak zorunda kalarak bitiyor. Mide kesinlike kabul etmiyor. Lansor omoprol gaviskon talcid rennie kullanmadigim ilac kalmadi tek care az öz yemek bogazima sahip cikmak. Zaten hastalik yillar yili istah filan birakmadi.
Neyse bugun doktor randevum vardi 26+5 gunluk hamileyim. Bebek 1000 gr 36 cm haftasiyla uyumlu dedi. Sorun yok ama sen hic kilo almiyorsun dedi. 61 le hamile kaldim 63 um suanda. Inanin zayiflamak derdim degil. Midem beni mahvediyor yediklerimde gidiyor mecbur az yiyorum.
Ama bu surecte faydali yiyorum yumurta peynir yogurt ceviz meyve sebze hic eksik etmiyorum. Hamur isi tatli filan asla yemem. Binde bir belki. Abur cubur yoktur bende.
Alman lazim diyince kafam karisti surda 3 ayim kaldi. Bebek geri mi kalir simdi dusunup duruyorum.
Illa ikina tikina yiyecek miyim yani ne yapmam lazim? Bu sekilde gitmez mi?