Aycan16 Kelebek7 bende salı gunu olcturdum 8 cikti bakalim bugun bende olcturucem adetime 5 gun var insallah yukselis gorurum bende :) yukselmis degerin masallah cnm
Cnc53 Kelebek7 benimle aynı adet tarıhı olan ne çok kişi varmıs bu ay hepımız hamile kaldık ne güzel 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Cnc53 Bence gayet güzel canım düşük diyen olabilir sen onları takma hiç hormonlardan ve gec döllenmeden olbilir sadece 2 gğnde bir test yapmayı unutma onu aksatma 🙏🏻 2 gunde bir 2 kat artıyosa sıkıntı yoktur 🙏🏻