PrenssAnnesiiii Kızlar nst de doğum sancısı var doktor yat dinlen bebekte aşağıda dedi çok korkuyorm 😞
Haticeea PrenssAnnesiiii Rabbin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim dualarım seninle 🙏 bende 34 haftalığım ve erken doğum riski var çok iyi anlıyorum ama bebişlerimiz için sabırlı ve sakin olmaya çalışmalıyız 😞
Sibel92 PrenssAnnesiiii 30 haftadayım 29.haftada benım nst de cok hafıf sancı. Cıktı rahım 3mm altına inmiş nidıcard ve progestan verdi olabıldıgınce evde dınlenıyorum umarım vaktınddn önce gelmez bebeklerımız
Esramese PrenssAnnesiiii korkma bendede aynisi cikti ayni haftada fitil verdi kesti sancilari yoksa bizim oglan geliyordu az daha bas asagi duruyodu yat dinlen guzelce en azindan 32 haftaya kadr dayan
Zeynep7777777 PrenssAnnesiiii canım Allah yardımcımız olsun inşaallah zamanın olur doğumlarımız yatmakdan başka çaremiz yok
anapanda12 Ah canımın içi, Rabbim yardımcınsın olsun, dualarımdasın🤲🏻 nidicard progestan falan kullanıyor muydun? Açılma yumuşama vardı durmamışlar mıydı? Açılman kapanmıştı en son sanki, çok mu yoruldun?
Haribo42 anapanda12 nidicaedi kaçıncı haftadan itibaren verdiler sana bana vermedi doktor erken diye 24 te
PrenssAnnesiiii anapanda12 açılmam yok şuan canm rahim ağzımda iyi sadece bebek çok aşağıda ve sancı çıktı😞
HulyaDuru Aynı durum bende de var 29+3 de sancı kanama açılma ile hastaneye geldim 1 hafta yatışım yapıldı.Suan 31+3 olduk bugün sabah sancım vardı tekrar yatışım yapıldı 😔😔 rabbim yardımcımız olsun saglicakla kucagimiza almayı nasip etsin 🤲😔
PrenssAnnesiiii Zeynep7777777 ben sancı hissetmyorm canm toplandımı bebek sadece nefesimi keser gbi oluyo
Findik92227 PrenssAnnesiiii bende de hep öyle oluyo 24 ten beri şimdi 28+1 olduk ama hiç nstye baglamadilar korktum 😢😢 bebek toplanıp sertleşiyor ve nefesim kesiliyor ama ağrı şancı hisstemiyorum hiç rahim ağzında kısalık da yok progestan hap ve iğnesini yazdı 3 gün de bi yapıyorum bide magnezyum içiyorum ondan da biktim 3 4 gündür içmiyorum gün de baya oluyor kasilmalarim
Zeynep7777777 PrenssAnnesiiii canım 1 tane çok az zaten 3 e çıkarması iyi olmuş bu sancıları azaltır inşaallah bende başta 3 kullanıyodum sonra 4 oldu
PrenssAnnesiiii Zeynep7777777 bn adalatı bir kullanınca bunu alınca da bir devam ettm doktor bir az dedi