Ozlem_10 ben 9. haftamdayım bel düzleşmesi var bende gebelikten önce ağrılarım oluyodu ama gebelik başladı başlayalı uyuyamıyorum ağrıdan nerdeyse daha 9. haftadayım yüküm ağırlaşınca napcam bilmiyorum.bugün doktoruma söyledim bel düzleşmenden kaynaklı yapacak bişey yok dedi sadece diğerlerine göre senin gebeliğin biraz zor ve ağrılı olacak dedi ama doğuma çocuğa falan zararı olmaz dedi.belinde sıkıntı yoksa bi doktora görün ama öncesinde varsa gebelik kat kat artırıyo zaten 🙁