Haticeea 29 haftalık hamileyim.. pazartesinden bu yana nst de kasılmalarım var önce Progestan verdi dün tekrar gittim hala düzenli kasılmalarım olduğundan dolayı nidicard ı da verdi ... progestanı günde 2 defa nidicardı günde 3 defa kullan dedi... bol sıvı içmemi ve yatmamı istedi.. Allahtan açılmam yok... ama tabi korkuyorum... daha çok küçük... ağlamalarıma engel olamıyorum bir türlü... yarın tekrar kontrole gideceğim..