Kizlar merhaba 30.haftama girdim fakat gecen haftadan bu yana adet sancisina benzer bir sanci oluyor hem belimde hem de karnimda. Dun belimdeydi bugun karnimda oldu. Ama bu dddigim sancilar uzun uzun surmuyor en fazla 5 dakika en fazla o da. Bir de Gunde 2 defa 15er dakika yuruyorum bazen çatımın kemikleri de sizliyor yuruyusle dalan alakasi var midir ? evet erken dogum olabilir mi diye sormayacagim. Bu haftalarda sizde de oldu mu?