Sarayhelvasi Kızlar ultrasonu iyi olan Ankara’da bildiğiniz güzel bi yer var mı ya da doktor??? Başka şehirde yaşıyorum gelmişken göreyim bebeğimi 27+5 oldum daha ortada net bişi yok 😞😰
Tuba8435 Sarayhelvasi Çankaya yaşam Hastanesi var ultaronu renkli ve siyah beyaz renkli çıktıda veriyor fiyatında makul 82 tl SGK lı için 🙂
Tugceince Sarayhelvasi memorial Önder Koç’a gidiyorum . Çok memnunum . Kendi tecrübesi ve makinaları sayesinde erkenden cinsiyetini bile öğrendik . Tavsiye ederim 👍🏻 Çok nadir olarakta lokman hekimde Elif terzi var ilk zamanlar oraya gidiyordum . Ordan da memnundum.
ikizannesi06 Sarayhelvasi demet evlerde servet Ünsal tip merkezinde Ali ipek varmış gidenler çok memnunmus bayagi inceliyormus cd veriyormus fiyati 280 liraymis netten bi araştırın isteseniz
Sarayhelvasi Ya yok mu gitttiği doktoru güzel bi görüntü veren ya... detaylı ultrason için demiyorum normal muayene ama güzel cihazla?
gulcins Eskişehir yolu tepe prime de Dr Kutlugül Yüksel muayenehanesine gidiyorum muhteşem makinası vardır Renkli de var birde kendisi çok detaycıdır sizi 9 aylık bilgilendirir
Sarayhelvasi gulcins tamammm peki muayene ücreti ne kadar? Ben Balgat tarafındayım şuan ama heryere giderim 😍
gulcins Sarayhelvasi muayene ücreti 300 lira benim tam 6 yıllık Doktorum kendisine sonuna kadar kefilim eğer ki kendisi olmasa ben ikinci gebeliğimi düşünmezdim o kadar söyleyim
Arven Ankara Çankaya'da Erol Bayraktar'ı öneririm kendisi alanında oldukça iyi bir kdoğum uzmanı ayrıca usg ve yorumlamasıda oldukça güzel 40-44 dk kadar bebeği inceliyor kibar ve yüzlü özel muayenesi var fiyatıda oldukça makul
Zamanlagelen Arven Erol beyin muayene fiyati nedir ? Bir de 40 45 dk inceliyor dediginiz ayrintili usg de mi yoksa normal rutin kontrolde mi 🙂
Nzmmerve Arven dr Erol Bayraktar’da Doğum yaptınız mı acaba yaptıysanız Bilgi alabilir miyim nasıl geçti
Arven Zamanlagelen ayrıntılı için söylemiştim ama sanıyorumki normal usg yine iyi yorumluyor fiyat en son 200 tl idi internette tel numarası var sekreteriyle iletişime geçebilirsiniz o numaradan
Sarayhelvasi gulcins Allahım... ya kendi doktorumu çok seviyorum ama sezeryan yanlısı olduğunu gördüm moral olarak iyi değilim. Ben normal Doğum istiyorum Allahtan bi aksilik olmazsa o sezeryana daha sıcak olsa da sizce normal yapabilir miyim?