PrenssAnnesiiii Bugün kontrole gttm şükür rahim ağzımda sıkıntı çıkmadı da doktor bebek yine aşağıda baya dedi 2hafta dinlen bayramdan sonraya kdr falan ağır iş yapma yaparsan erken doğum olur dedi 29hafta civarı bebeğin 1.300gram dedi iyimi acaba
Weewe PrenssAnnesiiii bende kısalık var. 29 mm gerçi ama dr riske girmek istemedi, yatıyorum evde. 28+3 te gittiğimde bebeğim 1350 gr.dı. Bu civarlardalar demek ki ortalama.
Elifinannesii PrenssAnnesiiii benim de plesentam hala aşağıda o yüzden yatmaya devam ediyorum. Gram olarak gayet iyi geldi bana. Benim rahim ağzı uzunluğum 2 buçuk cm olmuş sizin bu haftalarda nasıldı? 20+2'yim
Fnda2308 Elifinannesii 23 haftadaym bende 10 gundur yatiyorum su an daha iyi 2.3 cm dedi doktor plesanta asagidaymis ama zamanla yukari cikar ins
Elifinannesii Fnda2308 benimki iki gün önceki kontrolümde 1 buçuk cm kadar yukarı çıkmaya başlamış. Zamanla çıkar diye umut ediyorum. 27 haftalara kadar sürebiliyormuş yukarı çıkması. İnşallah sorunsuz kucağımıza alırız miniklerimizi🙏